Как да напиша обява за услуга?
Основни ключови точки
Има няколко ключови точки, които трябва да имате предвид при писането на обяви за услуги. Вашата задача е да се опишете възможно най-ясно и подробно: потенциалният купувач трябва да разбере каква услуга предлагате, колко сте компетентни. И най-важното – защо трябва да ви вярва и дали ще му е удобно да работи с вас.
1. Изберете снимка
Към обявата трябва да се прикачат два вида снимки: своя лична снимка (важно е да покажете, че сте истински човек) и резултатите от работата (илюстриращи уменията ви, например, това могат да бъдат снимки в „преди и след“ ” формат).
ДА: Портрет на неутрален фон, където лицето ви се вижда ясно.
Подходящ за неутрален фон: обикновен тапет или стени, зеленина.
НЕ: Портрет на измислен герой или снимка на известна личност. Това веднага намалява доверието, защото един честен специалист не се притеснява да покаже лицето си.
В рамката не трябва да има непознати, чаши с напитки.
Провокативни пози или разкриващи тоалети, маска или слънчеви очила, както и размити или замъглени снимки също няма да работят.
И, разбира се, не се увличайте с Photoshop, емотикони, маски и колажи с надписи.
Съвет: Чувствайте се свободни да споделяте екранни снимки на отзиви за вашите услуги.
2. Рекламен текст
Той трябва да премахне очевидните въпроси, които потребителите могат да имат. Разкажете ни подробно за какво се отнася вашата оферта и какво включва, в какво сте специализирани, кога може да ви се обадят, дали предоставяте безплатна диагностика и заминаване, как точно можете да платите с вас (онлайн или в брой).
Ако предоставяте няколко вида услуги или работата включва допълнително закупуване на части, по-добре е незабавно да посочите това в обявата.
Ако говорим за ремонт, пишете с какви марки/модели работите.
ДА: Имате ли диплома, която потвърждава професионалните умения? Не забравяйте да посочите това и още по-добре, прикачете снимка на документа.
Напишете от колко време се занимавате с този бизнес, какви постижения и награди имате, в какви състезания или събития сте участвали. Може би сте си сътрудничили с известни хора и те са се отзовали добре на вашата работа.
НЕ: Напишете само името на услугата в обявата.
Съвет: Не забравяйте индивидуалния подход. Може би има въпроси, които потенциалните клиенти ви задават всеки път. Например, ако говорим за услуги за красота или почистване, може да бъдете попитани за марки козметика или хипоалергенни продукти. Напишете отговорите на тези въпроси в текста на обявата – така ще спестите време за обсъждане на детайлите, а клиентът веднага ще разбере дали услугата ви устройва или не.
Имате нещо за продаване?
Ако все пак искате да продадете ваша услуга или стока или ненужна вещ втора употреба, не се колебай напиши обява бързо, лесно в сайта за обяви Obiavi24.bg.